Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
jako zákazník (kupující - spotřebitel) máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, postupujte dle níže uvedených podmínek:
► Kontaktujte nás, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením data nákupu.
► Pokud jste již zboží obdrželi a převzali, zašlete jej na vlastní náklady zpět na naší adresu uvedenou v sekci „Kontakty“ za následujících podmínek: zboží by mělo být v původním nepoškozeném obalu, nepoužité, nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, atd.). Ke zboží doporučujeme přiložit například originál dokladu o koupi nebo jeho kopii, či jiný doklad o uskutečněné koupi, spolu s vyplněným formulářem „Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí“, do formuláře prosím nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu
►VRÁCENÉ ZBOŽÍ NEVRACEJTE PŘES ZÁSILKOVNU, ZBOŽÍ NEBUDEME VYZVEDÁVAT NA VÝDEJNÍCH MÍSTECH
► Zboží musí být odesláno v uvedené lhůtě zpět (určující je datum odeslání). Zboží, prosíme, posílejte pojištěné a doporučeně, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat).
► Zboží typu matrace, lůžkoviny - kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, neplatí však u atypických rozměrů vyrobených na zakázku. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování (hygienické důvody), nerozbalené (v původním obalu) poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). V případě odstoupení od smlouvy ponese kupující náklady spojené s navrácením zboží. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem do 14 dnů od data doručení.
Kupující - spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:
a) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
b) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném kupujícím na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
c) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Vrácení peněz se nevztahuje na platbu poukázkami (zaměstnaneckými benefity): Dárkový Pass, Flexi Pass, Bonus Pass, Ticket Multi, Ticket Medica, Ticket Compliments dárkový, Benefit-Plus.cz, cafeteria mojeBenefity.cz a Benefity.cz – zde je možnost výměny zboží za jiné.
Další informace naleznete v sekci „Obchodní podmínky“.
Jestliže si nevíte rady, obraťte se na náš zákaznický servis, rádi vám vaše dotazy zodpovíme.