Facebook
0 ks / 0 Kč



Způsoby platby

 

 

Platba v hotovosti na prodejně

►Platba v hotovosti: při osobním odběru v naší kamenné prodejně v Turnově – adresu naleznete v záložce „Kontakty“. Otevírací dobu máme od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00 hodin.

 

Platba na dobírku

► Zboží zaplatíte dopravci při převzetí zásilky. Doporučujeme nachystat si peníze přesně v hodnotě dobírky.

 

Platba převodem na účet

► Objednávku zaplatíte předem na základě námi zaslané výzvy k úhradě, kterou vám zašleme společně s potvrzením o přijetí vaší objednávky. Zboží vám bude odesláno, nebo bude připraveno k vyzvednutí, po naskladnění a zaplacení této výzvy.

 

Platba GoPay

Platební karta, rychlý bankovní převod, elektronická peněženka

► Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard, V Pay, a Maestro.

Online platby přes GoPay: Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

Průběh platby: peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje Vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem internetovém bankovnictví. Po přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví Vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k  platbě, který stačí jen potvrdit.

Jak postupovat v případě problémů? V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty. Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti. Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů: údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně, na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků, vyčerpali jste limit pro internetové transakce, vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.

 

Platba zaměstnaneckými benefity

   Platební brány Benefity.cz, Cafeteria mojeBenefity.cz, Benefity-Plus.eu

► Zvolte správný typ platby a budete přesměrováni na platební bránu vámi vybrané společnosti. Vyplňte potřebné údaje a dokončete objednávku.

 

Příklad: konkrétní postup jak vytvořit objednávku s platbou provedenou pomocí Benefity-Plus.eu:

Do košíku vstoupíte kliknutím na „Stav košíku“ či kliknutím na obrázek košíku, který je umístěný vpravo nahoře.  Průvodce vás provede veškerými potřebnými kroky. K dokončení objednávky postupujete pomocí možnosti „Pokračovat“ v případě potřeby návratu využijete možnosti „Zpět“.

V prvním kroku vidíte rekapitulaci vaší objednávky, kde je uvedena i celková cena včetně DPH. Zobrazí se vám zde i sleva z předchozího nákupu (viz. věrnostní program) - v případě registrovaného zákazníka, který u nás opakovaně nakoupil.  

V druhém kroku vyplníte osobní údaje, fakturační a doručovací adresu (pokud se liší od fakturační). Máte zde možnost registrace či přihlášení (odkaz naleznete nad formulářem). Pokud si přejete objednávku provést bez registrace, vyplníte pouze své osobní údaje bez přihlášení. Upozorňujeme, že údaje označené hvězdičkou jsou povinné. Tip: chcete mít přehled o historii svých objednávek a zapojit se do bonusového věrnostního programu? Doporučujeme vám se zaregistrovat!

Ve třetím kroku objednávky si zvolíte způsob dopravy (kliknutím na logo PPL či obchod) a následně platby platební bránou Benefit-plus. Zboží je standardně odesíláno zásilkovou službou PPL. V případě, že společnost PPL ve vašem městě umožňuje večerní doruční, můžete zvolit i tuto možnost.  Objednané zboží si také můžete osobně vyzvednout ZDARMA v naší kamenné prodejně v Turnově. 

Krok čtvrtý, dokončení objednávky je posledním krokem ve vaší objednávce. Zkontrolujte si zde prosím správnost všech údajů, potvrďte, že souhlasíte s obchodními podmínkami a klikněte na „Objednat“. Po odeslání objednávky budete přesměrování na platební bránu, zde si zvolíte buď možnost "zaplatit kartou benefit plus" nebo "zaplatit z virtuálního účtu", dále vyplníte požadované údaje a příslušnou částku odešlete. Případný rozdíl mezi hodnotou bodů a cenou za zboží včetně poštovného uhradíte převodem na účet (po odeslání platby a objednávky Vám bude zaslána výzva k úhradě doplatku na váš e-mail).

 

 

 

   Platba papírovými poukázkami od společností Sodexo, Cheque Déjeuner a Edenred

► Dárkový Pass, Flexi pass, Vital Pass, Bonus Pass, Unišek, Unišek+, Cadhoc, Ticket multi, Ticket medica a Ticket Compliments dárkový. Máte-li některé z těchto poukázek, zašlete nám je prosím, po uskutečnění objednávky, v hodnotě celé objednávky, poštou jako cenné psaní na naši adresu - Distribuce PZT, s.r.o., Palackého 187, 511 01 Turnov. Případný rozdíl mezi hodnotou poukázek a cenou za zboží včetně dopravy uhradíte převodem na účet.

 

► Upozornění: v případě, že vznikne rozdíl mezi uhrazenou částkou benefitovými body či papírovými poukázkami a hodnotou dodaného zboží (např. z důvodu nedostupnosti zboží), nelze kupujícímu vrátit část benefitových bodů. Zákazník má v tomto případě možnost výběru jiného zboží či nahrazení příslušné částky dárkovým poukazem určeného k nákupu v našem internetovém obchodě. Dárkový poukaz je ode dne vystavení platný jeden rok.

 

Poukaz zdravotní pojišťovny

V případě, že vám lékař vystavil poukaz na léčebnou pomůcku, a vy byste si chtěli léčebnou pomůcku objednat prostřednictvím internetového obchodu, kontaktujte nás e-mailem a my ověříme dostupnost poptávaného zboží. V případě, že bude léčebná pomůcka skladem, poukaz nám po domluvě zašlete na naší adresu. Nezapomeňte uvést své kontaktní údaje (jméno, adresa a telefonní číslo). Po obdržení poukazu (a případného doplatku) vám pomůcku odešleme. Pokud je pomůcka hrazena částečně, doplatíte rozdíl v ceně převodem na účet. Informaci o orientační výši doplatku vám poskytne váš ošetřující lékař. V případě plně hrazené pomůcky zaplatíte pouze dopravu.

 

Dárkový poukaz 

►Vlastníte dárkový poukaz určený k nákupu v našem obchodě? Při tvorbě vaší objednávky zvolte způsob platby na dobírku. Do poznámky k vaší objednávce připište, že objednávku budete hradit dárkovým poukazem, nezapomeňte uvést kód poukazu včetně jeho hodnoty! Pokud výše vaší objednávky převyšuje hodnotu poukazu, uhradíte rozdíl převodem na účet (v tom případě vám bude zaslána výzva k úhradě doplatku).

 

 

Při osobním vyzvednutí zboží na prodejně je dopravné u všech způsobů plateb ZDARMA!

 

 

Více informací o způsobu platby naleznete v sekci „Obchodní podmínky“ v kapitole „Platební podmínky“.

Informace o cenách za dopravné jsou uvedeny rovněž v sekci „Obchodní podmínky“ v kapitole „Náklady na dopravu“.

Zajímavé články

Informační povinnost EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.