PŘIJÍMÁME ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY
V našem internetovém obchodě přijímáme zaměstnanecké benefity. Svou objednávku u nás můžete uhradit prostřednictvím papírových poukázek, e-Ticketem či platebních bran následujících společností:
Benefit-Plus.cz
Pluxee.cz (Sodexo)
Benefity.cz
Pluxee papírové poukázky (Sodexo-Dárkový Pass, Flexi Pass, Vital Pass, Bonus Pass)
Edenred papírové poukázky (Ticket Multi, Ticket Medica, Ticket Compliments dárkový)
Edenred Card a e-Ticket
Jak postupovat při platbě zaměstnaneckými benefity:
Platba papírovými poukázkami od společnosti Pluxee a Edenred: poukázky v hodnotě celé objednávky nám prosím, po vytvoření objednávky, zašlete poštou jako cenné psaní na naší adresu - Distribuce PZT, s.r.o., Palackého 187, 511 01 Turnov. Případný rozdíl mezi hodnotou poukázek a cenou za zboží včetně dopravy (doplatek), prosím uhraďte převodem na účet. Číslo našeho účtu je 7771519179/2010, jako variabilní symbol uveďte ID (identifikační číslo objednávky). Po obdržení poukázek (a případného doplatku) vám bude zboží po jeho naskladnění odesláno na vámi uvedenou adresu.
Platba e-Ticketem od EDENRED: po přihlášení na stránky společnosti EDENRED si vygenerujte šestimístný kód (e-Ticket) v náš prospěch - www.zdravotnicke-potreby.cz a napište ho do poznámky v objednávce nebo jej zašlete e-mailem na info@zdravotnicke-potreby.cz spolu s číslem Vaší objednávky, kterou požadujete e-Ticketem uhradit. Případný doplatek - rozdíl mezi hodnotou e-Ticketu a hodnotou objednávky zašlete prosím na náš bankovní účet 7771519179/2010 pod VS - číslem Vaší objednávky. V případě, že by se nám nepovedl e-Ticket validovat, budeme Vás informovat.
Platba pomocí platební brány Benefit-Plus.cz: zboží si objednejte postupem uvedeným v sekci „Jak nakupovat“. Zvolte požadovaný způsob platby a odešlete objednávku. Po odeslání objednávky budete přesměrování na platební bránu, zde si zvolíte buď možnost "zaplatit kartou benefit plus" nebo "zaplatit z virtuálního účtu", dále vyplníte požadované údaje a příslušnou částku odešlete. Případný rozdíl mezi hodnotou bodů a cenou za zboží včetně dopravného uhradíte převodem na účet (po odeslání platby a objednávky Vám bude zaslána výzva k úhradě doplatku na váš e-mail).
Platba pomocí platební brány Benefity.cz: postup totožný jako u předchozího bodu (u platební brány Benefit-Plus.eu), zadáte číslo karty, pin a dokončíte objednávku.
Platba pomocí platební brány Pluxee.cz: postup podobný jako v předchozích dvou bodech. Tato platební brána neumožňuje částečnou úhradu objednávky. Z toho důvodu hodnota objednaného zboží (i s poštovným) nesmí převyšovat výši vašich benefitových bodů. V případě, že byste měli zájem k této objednávce přidat další zboží, za cenu jednoho nákladu na dopravu, a doplatek uhradit převodem na účet kontaktujte nás prosím.
Upozornění: v případě, že vznikne rozdíl mezi uhrazenou částkou benefitovými body či papírovými poukázkami a hodnotou dodaného zboží (např. z důvodu nedostupnosti zboží), nelze kupujícímu vrátit část benefitových bodů. Zákazník má v tomto případě možnost výběru jiného zboží či nahrazení příslušné částky dárkovým poukazem určeného k nákupu v našem internetovém obchodě. Dárkový poukaz je ode dne vystavení platný jeden rok.
Více informací o platbách naleznete v naleznete v sekci „Obchodní podmínky“.