0 ks / 0 Kč



Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží

 

 

Vážený zákazníku, vážená zákaznice,

 

jako zákazník (kupující - spotřebitel) máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, postupujte dle níže uvedených podmínek:

 

► Kontaktujte nás, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením data nákupu.

► Pokud jste již zboží obdrželi a převzali, zašlete jej na vlastní náklady zpět na naší adresu uvedenou v sekci „Kontakty“ za následujících podmínek: zboží by mělo být v původním nepoškozeném obalu, nepoužité, nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, atd.). Ke zboží doporučujeme přiložit například originál dokladu o koupi nebo jeho kopii, či jiný doklad o uskutečněné koupi, spolu s vyplněným formulářem „Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí“, do formuláře prosím nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu

► Zboží musí být odesláno v uvedené lhůtě zpět (určující je datum odeslání). Zboží, prosíme, posílejte pojištěné a doporučeně, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat).
 

Zboží typu matrace, lůžkoviny - kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování (hygienické důvody), kvalitně zabalené (v původním obalu) poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). V případě odstoupení od smlouvy ponese kupující náklady spojené s navrácením zboží. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem do 14 dnů od data doručení.

Kupující - spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

   a) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, 

   b) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném kupujícím na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

   c) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.


V  případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Vrácení peněz se nevztahuje na platbu poukázkami (zaměstnaneckými benefity): Dárkový Pass, Flexi Pass, Vital Pass, Bonus Pass, Unišek, Unišek+, Cadhoca, Ticket Multi, Ticket Medica, Ticket Compliments dárkový, Benefit-Plus.cz, cafeteria mojeBenefity.cz a Benefity.cz – zde je možnost výměny zboží za jiné.

 

Další informace naleznete v sekci „Obchodní podmínky“.

Jestliže si nevíte rady, obraťte se na náš zákaznický servis, rádi vám vaše dotazy zodpovíme.

Facebook ZP
Informace
Zajímavé články

Informační povinnost EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Číselný systém velikosti obuvi
Informace o číslováni zdravotní, dětské a jiné obuvi.
wikipedia.org
 

Zdravotnické potřeby, zdravotní pomůcky a jejich dostupnost v ČR
wikipedia.org

Zdravé spaní bez bolesti
prozeny.cz

Jak předcházet inkontinenci
novinky.cz

Špatná obuv může za deformace nohy, bolesti kyčl i krční páteře.
novinky.cz

Zpětné odkazy