0 ks / 0 Kč



Reklamace

 

 

Reklamace zboží se řídí reklamačním řádem, který je uveden v obchodních podmínkách. Ode dne uplatnění reklamace má prodejce maximálně 30 kalendářních dní na vyřízení reklamace. Povinností prodejce je reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu. Rozhodnout o ní prodejce podle zákona má ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. V případě, že si reklamace vyžádá odborné posouzení nebo odstraňování vady, může prodejce vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů.

Upozornění: V našem internetovém obchodě, kde se zabýváme prodejem zdravotnických pomůcek, je vždy nutné odborné posouzení.

Lhůta začíná běžet ode dne následujícího po uplatnění reklamace. Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.

 

 

Reklamované zboží nám zašlete, bez zbytečných odkladů, s veškerým příslušenstvím ve vhodném a dostatečně chránícím obalu na adresu:

Distribuce PZT, s.r.o.

Palackého 187

51101 Turnov

 

Ke zboží prosím přiložte vyplněný formulář „Reklamační list“ s podrobným popisem závady a doklad o koupi (například originál faktury či její kopii). Zboží odesíláte na vlastní náklady.

 

Další informace naleznete v sekci „Obchodní podmínky“ v kapitole „II. Reklamační řád“.

Jestliže si nevíte rady, obraťte se na náš zákaznický servis, rádi vám vaše dotazy zodpovíme.

Facebook ZP
Informace
Zajímavé články

Informační povinnost EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Číselný systém velikosti obuvi
Informace o číslováni zdravotní, dětské a jiné obuvi.
wikipedia.org
 

Zdravotnické potřeby, zdravotní pomůcky a jejich dostupnost v ČR
wikipedia.org

Zdravé spaní bez bolesti
prozeny.cz

Jak předcházet inkontinenci
novinky.cz

Špatná obuv může za deformace nohy, bolesti kyčl i krční páteře.
novinky.cz

Zpětné odkazy