0 ks / 0 Kč



Zaměstnanecké benefity


 

V našem internetovém obchodě přijímáme zaměstnanecké benefity.  Svou objednávku u nás můžete uhradit prostřednictvím papírových poukázek či platebních bran následujících společností:

 

Benefit-Pus.eu

Cafeteria mojeBenefity.cz

Benefity.cz

Sodexo (Dárkový Pass, Flexi Pass, Vital Pass, Bonus Pass)

Cheque Déjeuner (Unišek, Unišek+, Cadhoc)

Edenred (Ticket Multi, Ticket Medica, Ticket Compliments dárkový)

 

 

 

Jak postupovat při platbě zaměstnaneckými benefity:

 

Platba papírovými poukázkami od společnosti Sodexo, Cheque Déjeuner a Edenred: poukázky v hodnotě celé objednávky nám prosím, po vytvoření objednávky, zašlete poštou jako cenné psaní na naší adresu - Distribuce PZT, s.r.o., Palackého 187, 511 01 Turnov. Případný rozdíl mezi hodnotou poukázek a cenou za zboží včetně dopravy (doplatek), prosím uhraďte převodem na účet. Číslo našeho účtu je 4446378399/0800, jako variabilní symbol uveďte ID (identifikační číslo objednávky). Po obdržení poukázek (a případného doplatku) vám bude zboží po jeho naskladnění odesláno na vámi uvedenou adresu.         

 

Platba pomocí platební brány Benefit-Plus.eu: zboží si objednejte postupem uvedeným v sekci „Jak nakupovat“. Zvolte požadovaný způsob platby a odešlete objednávku. Po odeslání objednávky budete přesměrování na platební bránu, zde si zvolíte buď možnost "zaplatit kartou benefit plus" nebo "zaplatit z virtuálního účtu", dále vyplníte požadované údaje a příslušnou částku odešlete. Případný rozdíl mezi hodnotou bodů a cenou za zboží včetně dopravného uhradíte převodem na účet (po odeslání platby a objednávky Vám bude zaslána výzva k úhradě doplatku na váš e-mail).

 

Platba pomocí platební brány Benefity.cz: postup totožný jako u předchozího bodu (u platební brány Benefit-Plus.eu), zadáte číslo karty, pin a dokončíte objednávku.

 

Platba pomocí platební brány Cafeteria mojeBenefity.cz: postup podobný jako v předchozích dvou bodech. Tato platební brána neumožňuje částečnou úhradu objednávky. Z toho důvodu hodnota objednaného zboží (i s poštovným) nesmí převyšovat výši vašich benefitových bodů. V případě, že byste měli zájem k této objednávce přidat další zboží, za cenu jednoho nákladu na dopravu, a doplatek uhradit převodem na účet kontaktujte nás prosím.

 

 

Upozornění: v případě, že vznikne rozdíl mezi uhrazenou částkou benefitovými body či papírovými poukázkami a hodnotou dodaného zboží (např. z důvodu nedostupnosti zboží), nelze kupujícímu vrátit část benefitových bodů. Zákazník má v tomto případě možnost výběru jiného zboží či nahrazení příslušné částky dárkovým poukazem určeného k nákupu v našem internetovém obchodě. Dárkový poukaz je ode dne vystavení platný jeden rok.

 

Více informací o platbách naleznete v  naleznete v sekci „Obchodní podmínky“.

Facebook ZP
Informace
Zajímavé články

Informační povinnost EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Číselný systém velikosti obuvi
Informace o číslováni zdravotní, dětské a jiné obuvi.
wikipedia.org
 

Zdravotnické potřeby, zdravotní pomůcky a jejich dostupnost v ČR
wikipedia.org

Zdravé spaní bez bolesti
prozeny.cz

Jak předcházet inkontinenci
novinky.cz

Špatná obuv může za deformace nohy, bolesti kyčl i krční páteře.
novinky.cz

Zpětné odkazy